Post by seararenpayprom on Feb 8, 2022 5:45:56 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig veel tokens ▞▞▞
▞▞▞ PUBG MOBILE: Aftermath 2022 version ▞▞▞
De Anti-cheat is veel beter dan vroeger. Op apparaten met Three/Four Big cores zou een andere hoofdwerkthread leuk zijn, aangezien de meeste planners de werklast van en naar de primaire kern lijken te stuiteren tijdens lichte thermische throttling, wat resulteert in microstotteren. Een in-game benchmark zou leuk zijn voor toekomstige relevantie en het vergelijken van apparaten. Veel telefoons die dit ondersteunen, hebben nog steeds geen 90 fps beschikbaar.
اااا
Heb altijd van dit spel gehouden. Nog steeds op het hek met de nieuwe update. Op dit moment kan ik niet spelen omdat alles zo groen is als nachtzicht
🏈
De vertraging en vals spelen is de hoogste die ik in een tijdje heb gezien. Ik moet me concentreren op het spel, niet op de domme dingen zoals outfits en yada yada
PUBG MOBILE: Aftermath Actie zuxv
als ik het wil downloaden moet ik 4 keer opnieuw proberen en lang wachten en als het dan eindelijk begint
Als een schietspel zoals pubg de islam maakt dan stop ik met pubg te spelen.
Ik wilde gewoon zien wat er nieuw is in het spel en ik heb het bijgewerkt en alles, maar elke keer als ik probeer verder te gaan, blijft het me dezelfde 21,4 MB-update geven en zegt me dat ik het spel opnieuw moet starten. Ik heb dit nu 10 keer gedaan ik begon met 50% batterij, ik ben nu in slechts 12 minuten gedaald tot 6% en ik heb het spel niet eens kunnen spelen ..
Te veel bugs en ze doen niets tegen hackers. Download dit spel niet
👍👍👌
PUBG MOBILE Aftermath APK 2022 voor Android Gratis downloaden ... icon links (like the installed app) on Android or iOS mobile devices.
Heartbreaking duet exploring the aftermath of a breakup: two ex-lovers seeing each other ... My web site looks weird when viewing from my apple iphone.
Ben er dol op, maar neemt veel opslagruimte in beslag
Tijdverspilling
Ik kan er bijna neeoooooit in omg
Goede game-lagging is verminderd. Maar ze zouden wat meer voertuigen moeten toevoegen, zoals een tank, ook meer niveaus van bepantsering en metro royal om terug te komen
Verslavenddd...
Ik heb zojuist de installatie ongedaan gemaakt om te proberen de nieuwe Metro Royale-modus te spelen. Andere vrienden op mijn lijst hebben het al weken en ik moet het nog spelen omdat ik een "uitnodiging" nodig heb. Ik heb het spel sinds seizoen 1 gespeeld en ben platina in de klassieke modus. De game liet me downloaden, maar kreeg nog steeds het scherm "uitnodigen" voor de bètatest. Wat een grap!
Crasht bij opstarten. Samsung Galaxy Tab S6 256 gb wifi. Bewerken: mijn spel crashte bij het kiezen van Google Play Games als aanmeldingsoptie. Dit kwam omdat Google Play Games niet was geïnstalleerd. Een crash is een beetje extreem. Waarschijnlijk moet er een foutmelding of waarschuwing worden weergegeven. Mijn beoordeling wijzigen van 1 ster naar 4 sterren omdat ik de crash heb kunnen oplossen.
de games zuigen verliezer
Het is jammer dat ik nu alleen maar met bots speel ik wil terug online met andere mense kunnen spelen
Het is leuk, maar voor veel bots als je op één plek zit, komen de "spelers" naar je toe en het is net zo gemakkelijk om te winnen, dus geen echte spelers, alleen bots oftewel 'AI'
Love you pubg Ik vind det spel luek want schieten en met je vrienden en als
El Paraíso del Restaurante Simulación xsf
Het is grappig om te denken aan de tijd dat deze game de beste mobiele game was, de tijd dat ik deze game een 5-sterrenrecensie gaf en het aan iedereen zou hebben aanbevolen, maar sindsdien zou ik het niet meer aanbevelen aan mijn Slechtste VIJAND. 1. Het spel is zo traag geworden. 2. Ze krijgen nooit nieuwe goede inhoud. 3. De gevechtspassen zijn zo slecht dat ze voor niets blijven malen. 4. Teamgenoten helpen nooit meer. 5. Er zijn nu veel te veel bots in het spel. 6. Last but not least is het krattensysteem erg getuigd.
Pubg is de beste
Geef geen geld uit aan dit spel, er zijn zoveel valsspelers/spelhackers, deze ellendige mensen hebben hun speler die 44 voet springt, automatisch richten, sneller dan flash en de spelmakers doen niets. Dus als je graag vals speelt, is dit spel geweldig voor jou. En alle valsspelers komen uit het Midden-Oosten en India.
Alle gamesPre-OrdersTweedehands gamesActieActie AvontuurAdventureFighting GameMinigames en ... Surviving the Aftermath - Day One Edition4. ... Mobile (1)
Haram
Geweldig spel,. Een beetje uitdagend als je scherm barsten heeft of je telefoon de neiging heeft om wat langzamer te werken met grote apps (ik weet dat de beschrijving beweert dat de game ongeveer 700-800 Mb in beslag neemt op je apparaat, maar met alle gegevens en bestanden die je uiteindelijk hebt naar DL om te beginnen met spelen, het kost je ongeveer 4 Gib die je gratis nodig hebt voor dit spel).
Werkt niet voor mij op 5g onbeperkte mobiele data..... Werkt alleen op wifi. Schopt me er meteen uit met "serververbinding verbroken" wanneer ik in de pregame-wachtruimte zou moeten worden gedropt. Cache gewist, spel opnieuw geïnstalleerd, apparaat opnieuw opgestart. Niets werkt behalve wifi.
Het spel en de spelers zijn verschrikkelijk, als ik vroeger genoeg kreeg van valsspelers, nu door de respectloze houding van de spelers in het team. Als de spelers van het team op je beginnen te schieten, en jij doodt ze als reactie, en daarna blokkeert het spel mij. Omdat ik mijn teamgenoten heb vermoord. Maar de game ziet niet dat zij de eersten waren die probeerden me te vermoorden. En een respectloos gesprek.
Het is een leuke game maar als je moet updaten moet je apps en/of games verwijderen
Jullie nemen niet eens de moeite om een nieuwe update te testen ... we hebben te maken met laadproblemen ... elke keer dat we tdm of classic spelen, wordt verbinding gemaakt met verbinden ... zelfs op 20 ms ...
️♥️😍😍😍
Dit spel vindt ik beter dan FN
Kijk, tot nu toe is het twee keer gebeurd in de nieuwe spelvariant "Metro Royale". Ik verloor de verbinding tijdens een game en toen ik terugkwam, was al mijn uitrusting verdwenen! Net weg! Ik had de 750.000 kredietpantser en helm samen met het 300.000 kredietitem om immuun te zijn voor straling. Mijn geweren en bijlagen echter ... oh mijn God! Zoveel verloren uren! Ik hou van dit spel! Als je dit kunt oplossen en al mijn verloren spullen kunt vervangen, weet ik zeker dat je kunt zien wat ik had. Van beide keren is het gebeurd. Dankje. I denk.
Ik speel het pas net maar veel mensen zeggen dat het leuk is dus ik zal het proberen!
Geweldig spel, ik speel het met veel plezier. Maar het is te groot, ik kan het niet meer updaten omdat het spel te groot is.
Niks
Wauw
Spel laat niet zien wie er wel of niet in het team zit (rood/blauw differentieel nodig). Ik kijk constant op de kaart naar vijanden, en dan verschijnt er willekeurig een vijand en ik heb geen idee waar ze zijn. Game laat niet zien of anderen in leven zijn of niet. Eenmaal geraakt, kun je alleen kruipen om weg te komen en nergens op schieten. Je moet gewoon een beetje hopen dat ze je zien en je doden om te respawnen, of je zit lang te wachten om te sterven. Het spel begint op een enorm niveau, maar krimpt waardoor je sterft. Verwijderen.
Sinds een week blijft het spel hangen in het laadscherm. Kan geen enkele match spelen. WiFi, 4G, opnieuw installeren, geen verbetering.. Iemand dezelfde ervaring van enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Het is alleen leuk als je met je vrienden speelt, als je geen vrienden hebt, ga dan gewoon naar fortnite, dat is ook leuk om met vrienden en solo te spelen.
Ik heb 2 keer een band zonder reden waarom yyy dit spel is zo waardeloos gast, je kunt alleen normale spelers verbinden, maar een hacker kun je niet eens band zoomen
Het is een leuk spel en het is echter dan call of duty
homo spel
Eerst kon ik het spelen, maar na de update start het niet meer op
leuke game maar valt rossen uit ik heb al apps verwijderd van mijn telefoon maar werkt ook niet
ik hou van het spel. ik vind het leuk om binnen te vallen. id doe liever missies dan pvp of verken het terrein zonder de veiligheidsbubbel. zou graag missies over pvp willen doen. maar nog best goed. ik ben het spel nog aan het leren en erg nieuw